Задля якісної комунікації з пацієнтами у КНП ПРЦО ВОР відкрито кол-центр

Новини 8 липня, 2021

У Подільському регіональному центрі онкології запрацював сучасний кол-центр, який підвищить рівень сервісного обслуговування пацієнтів і зробить телефонну комунікацію  дійсно якісною. Відтепер зателефонувати до онкоцентру щоб отримати консультацію чи записатися на прийом до лікаря стало ще  простіше. Більше того, з його запуском  жоден дзвінок, який надійде у робочий час, не буде пропущений.

Стаціонарні телефони у новоствореному кол-центрі ПРЦО  багатоканальні, тому ситуація, коли номер зайнятий практично неможлива, каже директор КНП «Подільський регіональний центр онкології», д. мед. н. Володимир Шамрай.

«Раніше було багато нарікань саме на те, що додзвонитися в реєстратуру онкоцентру і записатися на прийом, чи отримати необхідну інформацію важко. Дійсно бувало і так, адже працівники реєстратури  спілкувалися із хворими, займалися пошуком історій-пацієнта і відповідали на дзвінки. Варіант, коли стаціонарні телефони розташовані в реєстратурах, а реєстратор одночасно намагається надавати інформацію людям, які підійшли і стоять у «живій черзі», та відповідати на телефонні звернення, неефективний. Тому, ми поставили ціль і знайшли можливість створити окремий контакт-центр, задля того аби упорядкувати та зробити ефективною комунікацію між онкоцентром та пацієнтом. Такий сервіс для пацієнта – це вимога часу.

Оператори кол-центру відповідають виключно за його роботу і в їх обов’язки входить – прийняття дзвінків та якісна, адекватна консультація, тим хто зателефонував в ПРЦО.

Важливо й те, що зателефонувавши у кол-центр можна здійснити запис на прийом до лікаря. Оператори резервують місце за допомогою системи електронної черги, яка насамперед зручна для пацієнта, адже він приходить в конкретний день у зручний для нього час. Електрона черга має звести до мінімуму «живі черги» у яких хворі стоять інколи не одну годину. Уникнути цих незручностей можуть пацієнти самостійно, віддавши перевагу саме електронній черзі, попередньо записавшись на консультацію до онколога.  Тим більше, що зараз створено усі можливості для цього. Адже залишається функція запису до лікаря за допомогою терміналу, що знаходиться на першому поверсі поліклінічного відділення онкоцентру чи онлайн, через офіційний сайт ПРЦО. І тепер додатково можна стати в електронну чергу через кол-центр» – зазначив Володимир Шамрай.

Наразі в кол-центрі працює два оператори, однак при необхідності, із зростанням вхідних дзвінків, каже головний лікар, їх кількість буде збільшена, каже Володимир Шамрай, аби пацієнт отримував інформацію вчасно. Оператори кол-центру  нададуть  фахову відповідь на ваше питання, зареєструють на консультацію до лікаря, або проходження діагностики. У разі необхідності з’єднають із лікарями потрібного відділення Подільського регіонального центру

Крім того, у кол-центрі є така функція, як аудіо-записи усіх телефонних розмов з пацієнтами. Відтак, у разі виникнення  нестандартних ситуацій можна їх прослухати.

Отож, якщо необхідна якісна онкологічна допомога, що відповідає світовим онкологічним стандартам звертайтесь до кол-центру Подільського регіонального центру онкології, який працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 16:00 год.

Номери телефонів кол-центру – стаціонарні:(0432) 56-08-25, (0432)46-16-27, (0432)65-52-71, мобільні: 067-45-52-460 (Київстар),  050-01-05-805 (Vodafone).